Mail naar Martin Schilder Autoverhuur





We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Bel mij terug





We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Facebook account van Martin Schilder Autoverhuur Twitter account van Martin Schilder Autoverhuur Contact opnemen met Martin Schilder Autoverhuur Bel naar Martin Schilder Autoverhuur
Schade of pech met je huurauto? | Martin Schilder Autoverhuur
Martin Schilder Autoverhuur
>
Nieuw Euromobil account aanmaken


Wil je langer dan een weekend reserveren? Neem contact op met de Euromobil partner. Contact partners
* op basis van beschikbaarheid

Weekend = vrijdag 17.00* t/m maandag 8.00 uur

Reserveren

Ons dagtarief is gebaseerd op 24 uur.
Voor de openingstijden van onze vestigingen verwijzen we je naar onze partnerwebsites.

Contact partners



Naar stap 2: Model opties

Wat te doen bij pech of schade?


Wat te doen bij pech of schade?


Bij Martin Schilder Autoverhuur en Shortlease staan kwaliteit en servicegerichtheid hoog in het vaandel. Onze auto’s behoren daarom representatief te zijn en technisch in uitstekende staat te verkeren, zodat je een prettig en veilig gevoel hebt als je in één van onze auto’s rijdt.



Onderhoud en reparatie
Nu kan het natuurlijk voorkomen dat de auto onderhoud nodig heeft tijdens de huur- of shortleaseperiode. Je herkent de onderhoudsbehoefte aan het sleuteltekentje dat in de kilometerteller verschijnt, of aan de melding ‘service now’. Indien je nog maximaal 14 dagen gebruik maakt van de auto is er niets aan de hand. Je kunt gewoon blijven rijden tot het moment dat je de auto bij ons retourneert.

Indien je nog langer dan 14 dagen in de auto door blijft rijden, verzoeken wij je vriendelijk om telefonisch contact met ons op te nemen (Gerjan van Bokhorst: 072-5410741 of gerjanvanbokhorst@martinschilder.nl). Wij geven dan aan bij welke officiële en dichtstbijzijnde VW/Audi/Seat/Skoda dealer je met de auto terecht kunt.

Schade
Mocht er schade aan de auto ontstaan tijdens de huur- of shortleaseperiode, hetzij verhaalbaar, hetzij door eigen toedracht, dan hebben wij altijd een ingevuld schadeformulier nodig. Je vindt een schadeformulier in het dashboardkastje in het mapje met autogegevens. Wij verzoeken je om het schadeformulier volledig ingevuld te versturen naar het onderstaande adres.

Wanneer de auto niet meer rijdbaar is, bel je het hulp-servicenummer dat op de groene kaart vermeld staat: Euromobil Hulpservices 033-2455067. Op dit nummer, wat dag en nacht bereikbaar is, kun je de schade melden en word je direct geholpen. De groene kaart vind je tevens in het mapje met autogegevens. Indien de auto nog wel rijdbaar is, maar niet meer representatief, neem dan contact met ons op. Samen met jou zoeken wij dan naar de juiste oplossing.

Bereikbaarheid tijdens kantooruren
Op werkdagen is onze wagenparkbeheerder Gerjan van Bokhorst telefonisch bereikbaar van 08:30 tot 17:00 uur via telefoonnummer 072-5410741. Overigens zijn wij telefonisch tevens ruimer bereikbaar, van 07:30 tot 18:00 uur, op telefoonnummer 072-5410710.

Bereikbaarheid buiten kantooruren
Bij technische problemen buiten openingstijden, kun je de Mobiliteitsservice helpdesk bereiken via onderstaande nummers:

Volkswagen: 0800-897378423
Audi: 0800-28344857
Seat: 0800-0242500
Skoda: 0800-0230024

In de huurauto vind je tevens het benodigde telefoonnummer, in de zonneklep aan de bestuurderskant.



Direct reserveren